13.11.2017

Hybris ile Omni-Channel Müşteri Deneyimi

Hybris ile Omni-Channel Müşteri Deneyimi

Günümüz dijitalleşen dünyasında müşteriler ile ilişkilerimiz hiç olmadığı kadar hız kazanmaktadır. Hybris'in teknolojik dönüşümlerin rekabetindeki fırsatlarını yakalamak için videoya göz atabilirsiniz.

Kısaca videoya değinecek olursak; Mağazada alışveriş yapmak bazen yorucu olabilir. Hybris ile ön rezervasyon sistemi sayesinde mağazada personel sizi tanıyor, önceden rezervasyonunu yaptığınız ürünü sunuyor. Bedeniniz uymadı mı? Endişelenmeyin, giyinme kabininde talebinizi, dışarı çıkmak zorunda kalmadan dijital ortamda görevliye iletebilirsiniz. Alışveriş artık daha keyifli, müşteri memnuniyeti ise benzersiz.

Renova olarak, hybris alanındaki başarılarımız ile ışık tutmaktan gurur duyuyoruz. 

Hybris ile Omni-Channel Müşteri Deneyimi
HABER
13.11.2017

Hybris ile Omni-Channel Müşteri Deneyimi

Günümüz dijitalleşen dünyasında müşteriler ile ilişkilerimiz hiç olmadığı kadar hız kaza...