Destek Hizmetleri

SAP Destek Hizmetleri kapsamında Renova, destek hizmeti sunmadan önce yaptığı analiz çalışması ile SAP kullanan firmaların sorunlarını ve çözümlerini doğru şekilde tespit ederek, çözümü aşağıdaki şekilde adreslemektedir. Bu çözümü Renova, SAP Check-Up adı ile sunmaktadır.

  • Hızlı Analiz
  • İyileştirme Fırsatları Raporu
  • Karar ve Planlama
  • Eğitim İhtiyaçları
  • Destek Hizmeti
  • Değişiklik ve Süreç Revizyonları

Renova SAP Support Center ile Destek Çözümlerinde Hızlı ve Kaliteli Hizmet Deneyimini Yaşayın

SAP kullanan kurumlara ihtiyaç duydukları SAP destek ve değişiklik süreçlerinde uçtan uca, SLA standartlarında ölçülebilir ve izlenebilir hizmet sunuyoruz.

  • Tüm fonksiyonel modüller, ABAP yazılım geliştirme ve BASIS desteği
  • Destek talep ve takip sistemi ile uçtan uca izlenebilir ve ölçülebilir altyapı
  • SLA standartlarında 7/24 kesintisiz hizmet
  • Proaktif bakım ve destek hizmetleri
  • Değişiklik talep yönetimi
  • Healthcheck çözümü ile sistem analizi ve iyileştirme çalışmaları
  • Eğitim ve dokümantasyon desteği