Turkcell Global Bilgi, ARGE Süreçlerinde Renova’yı Tercih Etti.

Dış sistemlerle entegrasyonların sağlanarak ARGE merkezi yönetiminin SAP ile uyumlu hale getirildiği projede teknolojik yeniliklere ayak uyduran bir sistem oluşturuldu.

Hedefler

•Turkcell ARGE merkezi süreçlerinin SAP sistemi ile takibi ve sistematik hale getirilmesi

•ARGE, Finans ve efor verilerinin gerçek zamanlı raporlanması

•Devlete bildirilecek teşviklerin sistemden takip edilmesi

Neden SAP

•Tek platform üzerinden uçtan uca çözüm sunması
•Teknolojik yeniliklere ayak uydurması

Neden Renova

•Tecrübeli iş ortağı olması

•Başarılı proje örnekleri

•Yetkin kadrosu

SAP Çözümleri ve Hizmetleri

•SAP Proje Yönetimi Modülü (PS)

•SAP Maliyet Muhasebesi Modülü (CO)

•SAP Duran Varlık Muhasebe Modülü (AA)

Kazanımlar

•ARGE maliyetleri VUK ve IFRS raporlama standartlarına uygun olarak sistemde hazırlanması

•İç karar alma mekanizmalarının hızlandırılması

•Ay sonu maliyet dönem kapanış sürelerinin kısalması

•ARGE süreç işlemlerinin otomasyonu

•Kurumsal hafızanın oluşturulması

•Maliyetlerin düşmesi ve katma değerli ürünlerin üretimi

•Raporlamanın dinamik olarak sistemde hazırlanması

Turkcell Global Bilgi

Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, 2014 yılında "Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi Merkezi" ve "Avrupa'nın En İyi Çağrı Merkezi" seçilerek, Türkiye'de 14 ve Ukrayna'da 4 olmak üzere toplam 18 lokasyonda 12 binden fazla çalışanı ve 8 bin masa kapasitesi ile 6 farklı sektörde 60’dan fazla müşteriye hizmet vermektedir.

Başarı Hikâyesi Dokümanı

BAŞARI HİKAYESİ

Turkcell Global Bilgi, ARGE Süreçlerinde Renova’yı Tercih Etti.

Turkcell Global Bilgi başarı hikayesi