Turkcell Omni-Channel Müşteri Deneyiminde Mükemmelliği SAP ile Sağlıyor

Kesintisiz perakendecilik ve omni-channel müşteri deneyiminde mükemmellik  vizyonu ile çıkılan yolda, Turkcell’in bayi ve distribütörlerinin satış, stok ve  siparişlerinin gerçek zamanlı yönetimi, B2B süreçleri, akıllı kasa uygulaması ve bayilerin e-dönüşümü Renova danışmanlığında başarıyla tamamlanmıştır.

Hedefler

  • Entegre perakende otomasyon sistemi ihtiyacı,  tek sistemle tüm perakende yapısının
  • çok-kanallı olarak yönetilmesi
  • Genel merkezde tasarlanan strateji, kampanya  ve promosyonların en uç noktalara taşınması
  • Stok, satış ve operasyonun eş zamanlı  izlenebilir ve yönetilebilir hale getirilmesi
  • Müşteri etkileşimi ile öğrenen bir tedarik zinciri  yapısının kurulması
  • Müşteri deneyiminin uçtan uca tüm satış  kanallarında değiştirilmesi

Neden SAP

  • SAP’nin tek platformla bugünün ve geleceğin  ihtiyaçlarını karşılayabilir bir altyapı sunması
  • En iyi iş uygulamalarını içermesi
  • Güçlü referansları
  • Teknoloji altyapısı

Neden Renova

  • Kurumsal ve güvenilir yapısı
  • Referansları,  benzer proje tecrübeleri
  • Yetkin kadrosu
  • Kurumsal duruşu

SAP Çözümleri ve Hizmetleri

  • SAP IS Retail
  • SAP Hybris B2B, Telco Accelerator, PCM
  • SAP S/4HANA
  • SAP Enable Now
  • SAP Process Orchestration

Kazanımlar

  • Merkezi yönetim sağlaması
  • Tedarik zinciri optimizasyonu
  • Omni-channel’da üstün müşteri deneyimi  sunulması
  • Gerçek zamanlı izlenebilir ve yönetilebilir,  kesintisiz perakende yapısı oluşturulması

Gelecek Planları

  • SAP CAR, SAP MDG gibi ileri seviye perakende  çözümlerinin kullanılması
  • SAP Hybris’in diğer müşteri temas  noktalarında yaygınlaştırılması
  • Müşteri bilgi havuzu yönetimi ve gerçek  zamanlı bağlamsal pazarlamanın  gerçekleştirilmesi

Turkcell Omni-Channel Müşteri Deneyiminde Mükemmelliği SAP ile Sağlıyor

BAŞARI HİKAYESİ

Turkcell Omni-Channel Müşteri Deneyiminde Mükemmelliği SAP ile Sağlıyor

Renova & Turkcell SAP Başarı Hikayesi