Destek Hizmetleri

SAP Destek Hizmetleri kapsamında Renova, destek hizmeti sunmadan önce yaptığı analiz çalışması ile SAP kullanan firmaların sorunlarını ve çözümlerini doğru şekilde tespit ederek, çözümü aşağıdaki şekilde adreslemektedir. Bu çözümü Renova, SAP Health-Check adı ile sunmaktadır.

Renova SAP Support Center ile Destek Çözümlerinde Hızlı ve Kaliteli Hizmet Deneyimini Yaşayın

SAP kullanan kurumlara ihtiyaç duydukları SAP destek ve değişiklik süreçlerinde uçtan uca, SLA standartlarında ölçülebilir ve izlenebilir hizmet sunuyoruz

SAP Health-Chech yaklaşımı ile;​

  • Yardım Masası & Değişiklik Yönetimi
  • 7*24 SLA Bazlı Destek
  • Anlık Raporlama
  • ITIL Tabanlı Hizmet
  • Eğitim & Dokümantasyon
  • Sürdürülebilir Yapı

Yardım Masası

Hizmetin Tanımı

  • Kullanıcıların ihtiyacı olan günlük kullanım desteği
  • Sistemde karşılaşılan hata ve problemlerin belirlenen SLA standartlarına göre çözümüdür.

Hizmetin Kapsamı

  • Modül Yardım Masası
  • Temel Modüller Destek Danışmanlığı

BASIS Yardım Masası

  • BASIS Destek Danışmanlığı 
  • Sistem İzleme
  • Periyodik Bakım
  • Kullanıcı İşlemleri-  Yetkilendirme
  • Nesne Taşıma
  • Not Uygulama Desteği

Değişiklik Yönetimi

Hizmetin Tanımı

SAP sisteminde ihtiyaç duyulan süreç değişiklikleri, ilave implementasyonlar gibi uyarlama ve geliştirme gerektiren değişiklik taleplerinin yerine getirilmesidir.

Hizmetin Kapsamı

  • Modül Değişiklik Yönetimi Hizmetleri
  • Temel Modüller Danışmanlığı
  • Yazılım Danışmanlığı Hizmetleri
  • ABAP Programlama
  • Portal Geliştirmeleri
  • Entegrasyon Geliştirmeleri
  • Mobil & Web Tabanlı Uygulamalar

BASIS Değişiklik Yönetimi Hizmetleri

  • BASIS Teknik Alt Yapı ve Özel Servis Hizmetleri
  • Performans Optimizasyonları, Disaster Sistemleri Kurulum ve Yönetimi, Versiyon Güncellemeleri vb.