Banner image

SAP Müşteri Deneyimi (CX) Çözümleri: C/4HANA

SAP Müşteri Deneyimi (CX) Çözümleri: C/4HANA

SAP Customer Experience (SAP CX) ile farklı temas noktaları üzerinden müşterileriniz ile iletişim kurarak, beklentilerini anlayabilir; ihtiyaçlarına cevap verebilirsiniz.

Pazarlama, satış, e-ticaret ve müşteri hizmetlerini birleştirerek çok yönlü bir iletişim kanalı kurmak, müşteri memnuniyeti ve sadakati sağlamak için SAP CX’i keşfedin. 

SAP Customer Experience Nedir?

İşletmeler, doğru müşteri deneyimi stratejisi ile sürdürülebilir büyüme, müşteri sadakati ve kârlılık sağlayabilir. 

Müşteriler, ürün ve hizmetlerden memnun olsalar dahi genel katılım, iyileştirilmiş satış süreci veya gelişmiş hizmetler bu memnuniyeti yukarı taşıyabilir. Bu durum, kurumların müşteri ilişkileri deneyimini etkin bir şekilde izleme ve iyileştirme yoluna gitmesi için bir fırsat yaratır.

SAP Customer Experience (SAP CX), SAP C/4HANA’nın da bulunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yaklaşımıdır. SAP Customer Experience, müşteri beklentilerini karşılamak için bulut temelli çözümler kullanır. Ölçeklenebilir bulut çözümleri sayesinde verilerin her zaman her yerden erişilebilir olmasını sağlar.

  • Orta ölçekli perakende ve doğrudan tüketiciye yönelik sektörler için: SAP Upscale Commerce
  • Özelleştirilebilir, gerçek zamanlı müşteri öngörüleri: SAP Customer Data Platform
  • Müşteri kimliği ve erişimi yönetimi (CIAM): B2B Customer Identity and Access Management, B2C Customer Identity and Access Management
  • Gizlilik düzenlemeleri ile müşteri güvenliği ve işletme koruması: SAP Enterprise Consent and Preference Management
  • Geliri arttırmak için dinamik tekliflerle müşteri etkileşimi için: SAP CPQ
  • Tutarlı analizler ve fiyat belirleme otomasyonu için: SAP Dynamic Pricing
  • Kişiselleştirilmiş, anlık deneyimler ile müşteri beklentileri karşılama amaçlı: SAP Emarsys Customer Engagement

sap_commerce_marketing_sales_services_cloud_renova_c4hana_customerexperience

SAP Customer Experience (CX) Çözümleri

SAP Marketing Cloud

cx_c4hana_sap_renovaconsulting_renova_sappartner

  • SAP Marketing Cloud, müşteri talep ve ihtiyaçlarına göre pazarlama ekibinizi yönetmenizi sağlar. 
  • İşletmenizi büyütürken, hedeflediğiniz kâra ulaşmak için ihtiyaç duyduğunuz kişiselleştirilmiş çözümler SAP Emarsys Müşteri İlişkileri çözümünde bulunur.
  • Basitleştirilmiş BT pazarlama ortamı sunan SAP Emarsys Customer Engagement çözümü, müşterilerinizin beklentilerine ulaşmanız için gerekli standartları sağlar. 
  • Gerçek zamanlı SAP Marketing Cloud iş zekâsı ile, kurumunuz genelinde doğru kararları hızlıca almanıza yardım eder. 

SAP Marketing Cloud özetle;

  • Müşteri ve tüketici profili özelleştirme,
  • Segment ve kampanya yönetimi,
  • Uçtan uca müşteri hikayesi,
  • Müşteri etkileşim skoru,
  • Fırsat yönetimi,
  • Pazarlama planı yönetimi,
  • Dijital pazarlama ve büyük veri,
  • Performans ve analitik raporları sunar. 

SAP Sales Cloud

  • Satış süreçlerini kolaylaştıran SAP Sales Cloud, satışları artırmak için tüm müşteri etkileşimlerini incelemenize imkân tanır. 
  •  SAP CPQ çözümü ile beraber, kolaylaştırılmış ürün konfigürasyonları, optimize edilmiş fiyatlandırma ve piyasaya uygun teklif sunma deneyimi sağlar. 
  • SAP ERP, SAP S/4HANA ve SAP BusinessOne ile doğrudan entegrasyon kurun.
  • Açık siparişlere, önemli müşteri verilerine, yaklaşan ziyaretlere, devam eden kampanyalara ve etkinliklere modern arayüz üzerinden ulaşın.

SAP Sales Cloud özetle;

  • Satış gücü otomasyonu,
  • Satış performans yönetimi,
  • Fiyat ve teklif yönetimi,
  • Pipeline verimliliği,
  • Üyelik ve fatura işlemleri,
  • Kurumsal hafıza,
  • Sahada kolay kullanım sağlar.

    SAP Commerce Cloud

  • SAP Commerce Cloud, çok kanallı iş için gereken tüm bileşenleri entegre eden eksiksiz bir e-ticaret çözümüdür.
  • Çevrimiçi mağazada SAP Commerce Cloud içerikleri, teklif ve önerileri gerçek zamanlı bilgiler temelinde görmenizi ve kişileştirmenizi sağlar. 
  • Çevrimiçi ve çevrimdışı iş süreçlerinizde özellikle teslimat ve iade süreçlerinizi çok kanallı sistemler ile destekler.  
  • Hızlı bir bulut dağıtımı deneyimi sunarak, hedef kitleye yönelik satış oranlarınız artar. 

SAP Commerce Cloud özetle; 

  • B2B, B2C ve B2B2C uyumlu, 
  • Ürün içerik yönetimi,
  • Sipariş yönetimi,
  • Back office entegrasyonu,
  • Hazır, esnek ve geliştirilebilir,
  • Sektörel hazır paket çözümler,
  • Ölçeklenebilir alternatifler,
  • Çoklu kanal deneyimleri sağlar. 

c4hana_sap_commercecloud_marketingcloud_servicecloud_salesmarketing_renova_renovaconsulting

SAP Customer Data Cloud

  • SAP Customer Data Cloud, tedarik zinciri optimizasyonu ve ürün yeniliği sağlamak için ERP ile yerel bağlantı kurmanızı mümkün kılar.
  • Tüm müşteri kayıt döngüsü boyunca kayıtları ve etkileşimi artırın, izinleri ve onayları yönetin.
  • B2C için SAP Customer Identity and Access Management sayesinde merkezileştirilmiş müşteri profilleri oluşturarak, departmanlar arası senkronizasyon sağlar.
  • B2B için SAP Customer Identity and Access Management çözümleri ile müşterileri ilişkilerinizi güçlendirir. 

SAP Customer Data Cloud özetle;

  • Tekil müşteri profili yönetimi,
  • Güvenli müşteri kimlik yönetimi,
  • Dijital ilişki yönetimi,
  • Kayıt etkileşim platformu,
  • CRM ile bütünleşik çözüm sağlar.

SAP Service Cloud

  • SAP Service Cloud çok kanallı müşteri deneyimleriyle eksiksiz iletişim ve müşteri memnuniyeti sağlar.
  • Satış sonrası süreçte gelen yorumlara ve sorunlara hızlı bir şekilde çözüm üretmenizi mümkün kılar.
  • SAP Service Cloud ile hizmetten sorumlu kişiler, ağ bağlantılı bir şekilde çalışır ve her zaman güncel verileri kullanır. 
  • Çağrı merkezlerini, saha servisini ve e-hizmeti destekleme işlevselliği ile esnek hizmet sunmayı sağlar.
     

SAP Service Cloud özetle;

  • SLA takibi ve raporları kolaylığı,
  • Self-servis ve kolay kullanım,
  • Hızlı servis süreçleri ve otomasyonu,
  • Yapay zekâ ile müşteri talep yönetimi,
  • Üstün müşteri memnuniyeti,
  • Ölçeklenebilir, pratik ve modüler yapı sağlar.  

Müşteri memnuniyeti için sağlamak için hızlı iş süreçlerine hâkim olduğunuz, müşterilerinizle güvenli ve hızlı iletişim kurabildiğiniz modüler sistem SAP Customer Experience çözümleri için siz de Renova uzmanlığına güvenin.  

musterideneyimi_cx_customerexperience_sap_c4hana_renovaconsulting

SAP C/4HANA Avantajları 

  • SAP C/4HANA beklentilerinizin üzerine çıkacak bir müşteri deneyimi sağlamanız için ihtiyacınız olan özelleştirmeleri sunar. 
  • Çeşitli iş süreçleri için uçtan uca hizmet sunan SAP C/4HANA ile pazarlama, satış, servis, e-ticaret ve pazarlama hizmetlerinizin takibi ve kontrolü kolaylaşır. Üstelik müşteri verileriniz ve ihtiyaçlarınız değiştikçe, ekibinize uygun olarak SAP çözümlerini geliştirebilirsiniz.
  • Ekibinizin iş süreçlerini kolayca takip etmesini sağlayan SAP C/4HANA çözümleri, müşteri ile doğru zamanda iletişim kurmanıza da yardımcı olur. Kısa bir zaman dilimi içinde, sağlıklı geri dönüşler alan müşterilerinizin beklentileri ise karşılanır.
  • Uçtan uca iş süreçlerini sorunsuz yönettiğiniz SAP CX ile hizmet düzeylerini geliştirerek, maliyetleri ve hata payını düşürün. Siparişlerin hata payını düşürerek müşteri çağrı sayısını ve itiraz edilen faturaları azaltın. Baştan sona tüm süreçte web tabanlı SAP CX hizmetleri ve sipariş yönetimi ile sorunların önüne geçin. 
  • Sektörler arası rekabete daha hızlı yanıt vermenizi sağlayan SAP CX çözümleri sayesinde, müşteri deneyimlerinizi optimize edin ve yeniliklerle şirketinizin rakiplerden farkını ortaya koyun. Değişen müşteri talepleri ve gelişen sektörel yeniliklere ayak uydurarak, ürün ve hizmetlerinizi rakiplerinizden bir adım öne taşıyın. 
  • Müşteri ve ekip memnuniyetini artırma noktasında değerli çözümler sunan SAP C/4HANA ile verimli bir şekilde çalışarak, yüksek kâr oranları elde edebilirsiniz. 

Sektörler İçin SAP Customer Experience (CX) Çözümleri

Otomotiv Sektörü

Teknoloji ile eş zamanlı olarak değişen otomotiv sektörünü takip ederken, müşteri memnuniyetini sağlamak isteyen kurumlar SAP Customer Experience çözümlerini tercih ediyor. 

Tüketici Ürünleri

Tüketicilerden gelen dönüşlere uygun olarak, arz edilen ve ihtiyaç duyulan ürünleri sunmak için, dünyanın en yenilikçi kurumlarının %100’ü, SAP Customer Experience çözümlerini kullanıyor. 

Kamu Sektörü

Kamu kuruluşları, sosyal medya ve mobil uygulamaları kullanarak, SAP Customer Experience tarafından sunulan çözümler üzerinden vatandaşlarıyla iletişim kuruyor. 

Yüksek Teknoloji

IT firmaları, B2B müşteri deneyiminin her aşamasını SAP Customer Experience çözümleri ile destekleyerek, kazancı sürekli yükselen, sürdürülebilir bir kuruma sahip oluyor. 

Renova_RenovaConsulting

Sigorta

Sigorta sektöründeki firmalar, doğrudan tüketiciye yönelik SAP CX Çözüm modelleri ve IoT ürünleri kullanarak, satışlarını artırıyor; sorunsuz müşteri iletişimi sağlıyor. 

Perakende

Perakende sektöründe hizmet veren firmalar, kişiselleştirilmiş ve veriye dayalı ticaret deneyimlerine ek olarak, çevrimiçi ya da mağazada iletişim kurma imkânıyla müşteri memnuniyetini katlıyor.

Moda

Moda sektöründe hizmet veren kurumlar, SAP Customer Experience çözümleri ile müşterilerine daha hızlı ve güvenli teslimatlar sağlayarak, beklentilerini karşılıyor. 

Endüstriyel İmalat

İmalat sürecinde firmalar, SAP Customer Experience çözümleri ile müşterilere cazip teklifler oluşturuyor; ihtiyaçlarına odaklanarak sürdürülebilir bir hizmet sunuyor. 

Telekomünikasyon

Rekabetin müşteri memnuniyetiyle direkt ilişkili olduğu telekomünikasyon sektöründe, SAP Customer Experience çözümleri ile kurumlar, müşterilerini, odak haline getiriyor. 

Toptan Dağıtım

Müşteri odaklı B2B ilişkileri oluşturmaya ve hedeflerin ötesine geçmeye yardımcı olacak SAP Customer Experience çözümleri, toptan dağıtımda da kurumların yanında. 

Yardımcı Tesisler

Kamu hizmetleri için tasarlanmış SAP Customer Experience çözümleriyle kurumlar hizmet, self servis ve ticaret özelinde enerji verimi sağlıyor; çevreye duyarlı iletişimler kuruyor. 

Seyahat

Seyahat organizasyonlarında yeni iş modelleri, temassız misafir noktaları ve çeşitli gezgin taleplerine uyum sağlamak için, kurumlar SAP Customer Experience çözümlerinden yararlanıyor. 

Renova’nın geniş bir yelpazeye sahip sektörel çözümlerinden yararlanmak, kurumunuzun değerini ve müşterilerinizin memnuniyetini artırır. 

Dijitalleşme Endeksinizi Hesaplayın