25.03.2016

TGS SAP Sisteminin Sürdürülebilirliğini Renova ile Sağlayacak

TGS SAP Sisteminin Sürdürülebilirliğini Renova ile Sağlayacak

Hizmet kapsamında SAP’nin Mali Muhasebe, Maliyet Muhasebesi, Malzeme Yönetimi, Satış Dağıtım, Bakım Onarım, ABAP, BASIS, Business Objects, İnsan Kaynakları ve Portal Uygulamalarının destek ve değişiklik yönetimi yer alıyor.

Renova, tecrübeli danışman kadrosu ile TGS SAP sisteminin 7/24 sürdürülebilirliğini, yeni ve yenilikçi projelerle verimliliğinin artırılmasını sağlayacak.

TGS Hakkında:

Türk Hava Yolları A.O. ve Havaş ortaklığıyla kurulan ve 1 Ocak 2010 tarihinde sektörde yerini alan TGS Yer Hizmetleri A.Ş.; İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Antalya, Adana, İstanbul Sabiha Gökçen, Milas- Bodrum ve Dalaman Havalimanları olmak üzere toplam 8 istasyonda, anlaşmalı 154 havayoluna sunduğu hizmetlerle faaliyetlerini sürdürmektedir.

TGS, yerli ve yabancı havayolu şirketlerinin 600 bine yakın uçuşuna 5.500'ün üzerinde ekipmanı ve 9.500 den fazla personeliyle yer hizmetleri kapsamındaki tüm faaliyetleri uluslararası kalite standartlarında sunmaktadır. "Havaalanları Yer Hizmetleri Yönetmeliği" çerçevesinde ramp, harekât, kargo ve yolcu hizmetlerini sunan TGS, şirket politikası olarak müşteri memnuniyetini esas alırken, kusursuz hizmet anlayışını benimsemektedir.

TGS, hizmet başlangıç tarihi olan 2010 yılında, TÜV Thüringen ve MEYER adlı bağımsız denetim şirketleri tarafından, faaliyet gösterdiği genel müdürlük ve altı istasyonda denetimden geçerek, uluslararası bir kalite yönetim standardı olan TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesini almış ve hizmet kalitesini belgelendirmiştir. 2012 yılı içerisinde de TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, TS EN ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve TS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi belgelerini almıştır. TGS; Genel Müdürlük ile hizmet verdiği tüm istasyonlarda İSAGO tescilini almıştır. TGS; SHGM tarafından verilen “Yeşil Havalimanı Kuruluşu” belgesini 2012 yılında Adana ve Antalya İstasyonlarında, 2013 yılında İzmir İstasyonunda, 2015 yılında da Bodrum ve Dalaman istasyonunda almıştır.” Engelsiz Havalimanı Kuruluşu” belgesini ise 2013 yılı itibariyle Sabiha Gökçen, İzmir, Adana, Ankara, İstanbul, Bodrum, Dalaman ve Antalya olmak üzere toplam 8 istasyonda alarak sektörde ilk“ Engelsiz Yer Hizmeti Şirketi” unvanına sahip olan ilk kuruluştur.

Rakamlarla TGS: 

  • Çalışan: 9000
  • Ekipman: 5.500
  • Uçuş: 2.250.000
  • Yolcu: 80 milyon
  • Kargo (ton) :10 milyon
  • Müşteri: 154
  • Havaalanı: 8